شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
وحدت و همدلی بالایی در شهرستان دیر وجود دارد
بوشهر- فرمانده سابق سپاه شهرستان دیر گفت: در شهرستان دیر وحدت و همدلی بسیار بالایی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار ایرج سلیمانی عصر یکشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر، اظهار داشت: شهرستان دیر دیار سرداران شهید خالدی و بردستانی و ۱۱۷ شهید والامقام و ۱۳ شهید خوشنام است.

فرمانده سابق سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر افزود: برای من افتخار بزرگی بود که در سپاهی که مزین به نام سیدالشهدا بود و در کنار مردمی انقلابی و مؤمن و متدین که دلشان به وسعت دریای خلیج فارس بوده و هست، خدمتگزاری کردم.

وی با بیان اینکه ۴۴ ماه افتخار خدمتگزاری در این شهرستان داشتم، بیان کرد: شهادت سردار سلیمانی و شیوع ویروس منحوس کرونا از اتفاقات تلخ این دوران بوده است.

سلیمانی گفت: بسیجیان و سپاه شهرستان دیر در ایام شیوع کرونا بیکار نبودند و در زمینه گندزدایی و ضدعفونی معابر و راه اندازی کارگاه‌های تولید دستکش و ماسک و کمک‌های مومنانه خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه مشخص شدن هویت شهید علی بابایی از خاطرات خوش من در دوران مسئولیت فرماندهی سپاه شهرستان دیر بود، خاطرنشان کرد: در شهرستان دیر وحدت و همدلی بسیار بالایی وجود دارد.

فرمانده سابق سپاه شهرستان دیر با اعلام اینکه در این سال‌ها با کمک همکاران تلاش کردیم آنچه وظیفه بود انجام دهیم، ابراز داشت: در این مدت ۷۰ واحد مسکونی کمیته امداد و بهزیستی احداث و بیش از ۶۰ سری جهیزیه برای نوعروسان تهیه شد.

وی با بیان اینکه سپاه خدمات اجتماعی خوبی به بسیجیان و مردم ولایت مدار شهرستان دیر ارائه شده است، افزود: همچنین در بحث مهندسی نیز کارهای عمرانی بزرگی با اعتبار بیش از هشت میلیارد تومان در زمینه احداث و تکمیل پایگاه‌های مقاومت، پروژه تجاری مسکونی امام محمدباقر (ع)، آغاز احداث خانه‌های سازمانی سپاه، آسفالت، محوطه سازی و بهسازی راه‌های روستایی انجام شده است.

سلیمانی با اشاره به حضور فعال بسیجیان در کنار نیروهای انتظامی و امنیتی برای تأمین امنیت در شهرستان، یادآور شد: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته شاهد ایجاد امنیت پایداری در شهرستان دیر هستیم.

کد خبر 56847
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار