یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
خدمت به مردم راهبرد اصلی مقابله با دشمن است
بوشهر- فرماندار شهرستان دیر گفت: راهبرد اصلی مقابله با دشمن، خدمت به مردم است که در سال جدید با شدت بیشتری ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز عصر یکشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان دیر، اظهار داشت: امروز مسئولیت خطیر سپاه شهرستان دیر در ادامه خدمتگزاری فرمانده سابق به انسان لایق دیگری سپرده می‌شود که امیدواریم منشأ خدمات بزرگی باشند.

فرماندار شهرستان دیر افزود: همه رؤسای ادارات موظف هستند برای توسعه و تقویت سپاه پاسداران از هرگونه همکاری با فرماندهی جدید دریغ نکنند.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن در ماه‌های اخیر، بیان کرد: همه کشورها و کارشناسان نظامی دنیا هم قدرت ایران اسلامی را می‌دانند و هم به آن اعتراف می‌کنند.

باربرز با بیان اینکه با وجود اغتشاشات ماه‌های اخیر شاه برگزاری باشکوه‌ترین راهپیمایی در ۲۲ بهمن سال گذشته بودیم، گفت: پیشرفت‌های شگرف جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف مانند سلول‌های بنیادین، ساخت ربات‌های انسان نما و انواع موشک‌ها و پهپادها دشمن را مبهوت کرده و از طرفی روی کار آمدن دولتی انقلابی که زمینه توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کرده است باعث شده تا دشمن این موفقیت‌ها تحمل نکنند و علیه ما دسیسه کنند.

وی با تحرک‌های اقتصادی دولت در سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: رشد ۵.۳ درصدی اقتصاد کشور، رشد ۳۹ درصدی ترانزیت خارجی و صادرات و پرداخت ۴۸۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت و … موفقیت‌های بزرگی بود که در سخت‌ترین شرایط تحریم اتفاق افتاده است و دشمن به خوبی اینها را می‌داند.

فرماندار شهرستان دیر بیان کرد: دشمن با نیرنگ‌های مختلف استراتژی مهار ایران اسلامی را در دستور کار خود قرار داد اما ما با تاسی و الگوگیری از شهدا و امام، مجاهدت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تا دشمن وجود دارد مأموریت انقلاب اسلامی تحت هیچ شرایطی پایان نمی‌پذیرد، افزود: راهبرد اصلی مقابله با دشمن، خدمت به مردم است که در سال جدید با شدت بیشتری ادامه پیدا می‌کند و فلسفه سپاه و بسیج نیز خدمت به مردم است.

باربرز با تاکید بر اینکه همه ما مخاطب شعار سال هستیم، گفت: هرکس در هر جایگاهی برای برای تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید تلاش کند و این مهم در سایه وحدت و همدلی همه نیروها محقق می‌شود.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه با تلاش و وحدت رویه کاری کنیم که امسال برای مردم شیرین باشد، تاکید کرد: ادارات با فرمانده جدید سپاه همکاری مضاعفی خواهند داشت.

وی یادآور شد: با کمک نیروهای ولایی و انقلابی که داریم خدمات بزرگی برای مردم شهرستان رقم خواهیم زد.

کد خبر 56858
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار