شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
هویت سپاه بر پایه ایمان و معنویت است
بوشهر- امام جمعه دیر گفت: سپاه پاسداران بر پایه ایمان و معنویت و تقوا ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی عصر یکشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان دیر، اظهار داشت: سنت حسنه قدرشناسی از افراد علاوه بر اینکه یک دین است، باعث تشویق و دلگرمی دیگران در خدمت به دین و انقلاب و نظام اسلامی می‌شود.

امام جمعه دیر با تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین (ع)، افزود: از فرصت شب‌های قدر بیشترین استفاده به ویژه در بحث تفکر در آفرینش انسان و هدف از خلقت او داشته باشیم زیرا این فرصت‌ها زودگذر است.

وی با اشاره به شعار مهار تورم و رشد تولید، بیان داشت: باید حواسمان باشد که جنگ ترکیبی دشمن را فراموش نکنیم و این موضوع تحت تأثیر شعار سال قرار نگیرد.

حسینی با بیان اینکه امروز یکی از ارزش‌هایی که مورد هجمه دشمن است، موضوع حجاب و پوشش اسلامی است، گفت: هدف دشمن حمله به باورهای سیاسی و مذهبی و ایجاد دو قطبی در جامعه و گرفتن نرم افزار قدرت ملی ما یعنی ارزش‌های دینی و ملی و اعتقادات مردم است.

وی با تاکید بر اینکه از ارزش‌ها و مقدسات دفاع کنیم، عنوان کرد: دشمن از طریق حمله به اعتقادات ما به دنبال بی ثباتی و ناامنی و ایجاد جنگ داخلی است که در گذشته سرشان به سنگ خورده و باز هم خواهد خورد.

حسینی ادامه داد: سپاه پاسداران بر پایه ایمان و معنویت و تقوا ایجاد شده و اگر بخواهد مانند گذشته پرشور حماسه بیافریند و نقشه‌های دشمن خنثی کند و در همه صحنه‌ها بدرخشد، باید هویت خود را حفظ کند.

وی فرمانده سابق سپاه دیر را فردی ولایی، ایمانی و مردمی دانست و از خدمات وی قدردانی کرد و افزود: در دوران مسئولیت ایشان شاهد تقویت روحیه معنوی در سپاه دیر بودیم.

امام جمعه دیر خواستار حمایت مردم و مسئولین از فرمانده جدید سپاه دیر شد و بیان کرد: انتظار ما این است که ایشان خادم اهل‌بیت بماند و به خدمتگزاری و نوکری اهل‌بیت افتخار کند تا مردم هم پشتیبان او باشند.

وی یادآور شد: همچنین تقویت معنویت در سپاه و خدمت به مردم سرلوحه کاری فرمانده جدید سپاه دیر باشد و منویات رهبر فرزانه انقلاب را مدنظر قرار دهند.

کد خبر 56859
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار