یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
واحدهای تولیدی استان بوشهر حمایت می‌شوند/ فعال‌سازی ۱۴ واحد راکد
بوشهر- رئیس کل دادگستری استان بوشهر از فعال‌سازی ۱۴ واحد تولیدی راکد در استان خبر داد و گفت: واحدهای تولیدی استان بوشهر حمایت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرانگیز صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رفع مشکلات واحدهای تولیدی و حمایت از سرمایه‌گذاران از اولویت دادگستری استان بوشهر است که با جدیت دنبال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در چارچوب قوانین و مقررات برای تحقق مطالبات تولیدکنندگان و مشکلات صنعتگران با دستگاه‌های اجرایی از جمله دستگاه‌های خدمات‌رسان و بانک‌ها تلاش می‌شود.

مهرانگیز با اشاره به اینکه توجه به تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید را مورد تأکید قرار داد و نقش دستگاه قضا در رفع موانع تولید مؤثر است، اظهار داشت: برای رفع موانع تولید و احیای واحدهای صنعتی و اشتغال‌زایی اقدامات مهمی از سوی دستگاه قضا در استان بوشهر در سال ۱۴۰۱ انجام شده است.

وی از جلوگیری تعطیلی واحدهای تولیدی در استان خبر داد و بیان کرد: با اقدامات مؤثر دادگستری استان بوشهر در سال ۱۴۰۱ مشکلات ۱۴ واحد تولیدی برطرف و از تعطیلی آنها جلوگیری و از بیکاری یک هزار و ۶۰۰ نیروی کار آنها جلوگیری شد.

حل مشکلات واحدهای تولیدی

رئیس کل دادگستری استان بوشهر برخی از مشکلات واحدهای تولیدی را ناشی از شرایط اقتصادی موجود در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: دادگستری استان بوشهر تلاش می‌کند که از مسیر قانونی و با استفاده از اختیارات خود نسبت به حل مشکلات واحدهای تولیدی اقدام کند.

مهرانگیز با بیان اینکه واحدهای تولیدی یاد شده در عرصه‌های مختلف اقتصادی و تولیدی فعال هستند تصریح کرد: با پیگیری‌های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان بوشهر در سال گذشته مشکلات واحدهای تولیدی یاد شده رفع و از تعطیلی آنها جلوگیری شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با تأکید بر این موضوع که حمایت از تولید از برنامه‌های مهم قوه قضائیه است گفت: بر این اساس در راستای آشنایی نزدیک با مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی از صنایع استان بازدید می‌شود.

کد خبر 56871
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار