شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
محموله مواد مخدر در دیلم کشف شد/ دستگیری ۳ نفر
بوشهر- فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از کشف محموله مواد مخدر حشیش از خودرو سواری پژو ۴۰۵ و دستگیری سه سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا محمودیان عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و باندهای وارد کننده مواد افیونی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دیلم با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از دریافت خبر حمل مواد مخدر در توسط یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵، که موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اقدام به شناسایی خودروی مورد نظر در محورهای مواصلاتی کرده که پس از شناسایی، طی عملیاتی غافلگیرانه خودروی حامل و خودرو اسکورت همزمان توقیف شدند.

سرهنگ محمودیان تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودروی توقیف شده مقدار ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جا ساز شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با اشاره به اینکه در این راستا سه متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: پدیده شوم و خانمان سوز اعتیاد بدون مشارکت مردم از میان برداشته نخواهد شد و همکاری شهروندان با پلیس در زمینه مبارزه با مواد مخدر گام مؤثری در برخورد با این بلای خانمان سوز است.

کد خبر 56886
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار