جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
روز قدس مقاومت را پررنگ‌تر کرده است
بوشهر - امام جمعه شبانکاره گفت: روز قدس مقاومت را پررنگ‌تر کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد پردل در خطبه‌های نماز جمعه شبانکاره با گرامیداشت روز جهانی قدس، اظهار داشت: روز جهانی قدس یادگار بی‌مثل و مانندی از حضرت امام راحل (ره) که در بیش از ۸۰ کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئله فلسطین فراموش نخواهد شد، گفت: روز جهانی قدس یک روز کاملاً مردمی است و روز قدس به‌عنوان یک مسأله اسلامی و انسانی تبدیل شده است.

امام جمعه شبانکاره با اشاره به اینکه روز قدس، مقاومت را پررنگ‌تر کرده است، ادامه داد: با وجود تلاش‌های دشمنان جهت از بین بردن قضیه فلسطین اما مسلمین جهان با حضور پرشور خود از فلسطین دفاع می‌کنند.

حجت الاسلام پردل عنوان کرد: از برکات دیگر اعلام روز جهانی قدس، این است که نگذاشت صهیونیست‌های خبیث به اهداف شوم خود در بلعیدن قدس و الحاق آن به‌عنوان پایتخت رژیم جعلی‌شان، موفق شوند.

وی تصریح کرد: روز جهانی قدس باعث شد گروه‌های متولد شده پس از مقاومت و ایجاد شده پس از انقلاب اسلامی، هر روز قدرتمندتر شوند و این اقتدار همه‌جانبه، آن‌ها باعث شد که این گروه‌ها با هر گرایشی، گرد محور قدس جمع شوند و به مرور یک وحدت‌رویه بهتری نسبت به زمان اشغال پیدا کنند و این وحدت هر روز بیشتر می‌شود.

امام جمعه شبانکاره با اشاره به شعار سال که توسط رهبر معظم انقلاب نام‌گذاری شده است، گفت: در این یک ماه اخیر شرکت‌های خودرو ساز قیمت خودرو را افزایش داده‌اند که همین امر سبب گرانی بقیه اجناس خواهد شد و باعث تورم می‌شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تعرفه صادرات محصولات کشاورزی تا خردادماه کاهش یافته است، خاطر نشان کرد: این اتفاق بسیار مهم با تلاش نماینده مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت و باعث جلوگیری از وارد شدن خسارت به سفره زندگی کشاورزان شد.

حجت الاسلام پردل اضافه کرد: در فصل برداشت محصول گندم قرار داریم و کشاورزان با پرداخت زکات که از واجبات شرع و دین است هم مال خود را حلال کنند و هم دست گیر نیازمندان و فقرا باشند و در ۵۹ آیه قرآن و حدود ۲ هزار روایت به زکات اشاره شده است که نشان از اهمیت این موضوع است.

کد خبر 56998
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار