پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
گروه‌های جهادی استان بوشهر عزمی بزرگ برای کمک به محرومان دارند
بوشهر- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: گروه‌های جهادی استان بوشهر عزمی بزرگ برای کمک به محرومان دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر شنبه در رزمایش همدلی و احسان در بوشهر اظهار داشت: از خیران و نیکوکاران و اقشار مختلف مردم انتظار می‌رود حمایت لازم را از محرومان و نیازمندان داشته باشند.

وی خواستار رسیدگی به افراد و خانواده‌های بی‌بضاعت شد و افزود: باید مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه هدف قدری برطرف شود و در کمک به اقشار محروم برای رفع چالش‌های اقتصادی اثربخش شود.

امام جمعه بوشهر با قدردانی از تلاش گروه‌های مردمی، جهادی و نهادهای مختلف در رسیدگی به نیازمندان، اظهار داشت: در ساختار برنامه حمایتی از اقشار نیازمند کارهای بسیار خوبی از سوی نهادهای مختلف به ویژه بنیاد احسان صورت می‌گیرد.

وی از توزیع بسته‌های معیشتی میان اقشار نیازمند استان در ماه مبارک رمضان خبر داد و بیان کرد: در این رزمایش و کمک مؤمنانه بیش از پنج هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش افزون بر پنج میلیارد تومان میان خانواده‌های نیازمند استان توزیع شد که این کار بزرگ ادامه دارد.

صفایی بوشهری ادامه داد: در ماه مبارک رمضان خیران، سپاه پاسداران، کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد احسان و گروه‌های جهادی خدمات قابل توجهی به نیازمندان ارائه کردند که تداوم این خدمات بعد از ماه مبارک رمضان به اقشار کم درآمد و محروم یک ضرورت است.

کد خبر 57032
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار