پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
پروژه‌های بین‌المللی برای شهر بوشهر طراحی و اجرا شود
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خواستار جذب اعتبارات ویژه برای بوشهر شد و گفت: پروژه‌های بین‌المللی برای شهر بوشهر طراحی و اجرا شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری شنبه شب در آئین بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح شهید سردار سلیمانی بوشهر اظهار داشت: مسئولان باید از همه ظرفیت‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مردم استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه با بیان اینکه مردم قدردان مسئولان خدوم خواهند بود اضافه کرد: مسئولان هر مقدار به مردم خدمت کنند در خاطره تاریخ این استان و این شهر می‌ماند.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه نیاز است برای شهر بوشهر طرح‌های بین‌المللی دیده و طراحی شود، گفت: باید با جذب اعتبارات مناسب شرایطی برای ایجاد پیشرفت‌های شگرف در این شهر پر از قدمت فراهم شود.

وی ادامه داد: مردم این استان دارای تمدن کهن بوده و در طول تاریخ فراز و نشیب‌های زیادی تجربه کرده به همین خاطر هر فرازی که در این شهر صورت گرفته می‌بینید یک انسان با دانش و دلسوز پای کار بوده و پشت هر نشیبی نیز کم‌کارهایی نهفته است.

وی اظهار کرد: با این حال در طول انقلاب اسلامی اینقدر کارهای بزرگ انجام شده که باید کارهای ناچیز را نادیده گرفت و از همه دست اندرکاران تشکر کرد.

صفایی بوشهری با بیان اینکه شهر بوشهر مرکز تمدن جنوب ایران بوده است گفت: این شهر دارای یک جغرافیای آماده، فضای آمایشی بسیار متناسب با جغرافیای گردشگری و مدیریت عمرانی کرانه، شهر اتمی ایران و دارای مراکز مهم نظامی، انتظامی، شیلاتی، کشتیرانی و گمرک است.

وی ادامه داد: شهر بوشهر با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد کارهای فوق العاده می‌طلبد که در همین ارتباط با رویکرد جدید دولت و فضای استان به سمت پیشرفت تمدنی، قدم برمی‌داریم.

کد خبر 57045
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار