جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 17 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
ورزش حرفه‌ای و همگانی در استان بوشهر تقویت می‌شود
بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های استان، ورزش حرفه‌ای و همگانی در استان بوشهر تقویت و حمایت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح دوشنبه در نشست با هیئت‌های ورزشی جانبازان و معلولین، قایقرانی، شنا، بسکتبال، کاراته، موتور سواری و اتومبیل‌رانی، شطرنج استان و تیم فوتبال ساحلی دریانوردان بوشهر اظهار داشت: رفع مشکلات و نیازمندی‌های هیئت‌های ورزشی با جدیت دنبال می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: با تشکیل این گونه جلسات و با داشتن برنامه ریزی مناسب می‌توان گام‌های مهمی در جهت توسعه ورزش استان بوشهر برداشته شود که امیدواریم امسال شاهد این رشد و شکوفایی باشیم.

وی با اشاره به اینکه هر آنچه در توان استان باشد برای توسعه ورزش حرفه‌ای و همگانی به کار خواهیم گرفت، تصریح کرد: باید بر تخصیص اعتبارات هماهنگ با برنامه‌های ورزشی و تقویم هر هیئت مد نظر اداره کل ورزش استان بوشهر باشد.

پورات تاکید کرد: با نگاه ویژه‌ای که استاندار بوشهر دارند و برنامه ریزی مناسبی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تقاضا داریم به صورت ویژه در سال جدید از مسابقات ورزشی حمایت خواهیم کرد و تلاش داریم تا در کنار ورزش قهرمانی و همگانی از اثرات ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز غافل نشویم.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا جلساتی به زودی با حضور سازمان برنامه و بودجه استان و سایر دستگاه‌های مرتبط به ویژه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در بخش مسئولیت‌های اجتماعی دارند، برای معرفی برنامه‌ها و طرح نیازها هیئت‌های ورزشی برگزار خواهیم کرد.

در این نشست مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر، نماینده شهردار و مؤسسه فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر و دیگر مسئولان مرتبط با درخواست‌های هیئت‌های ورزشی حضور داشتند، که نیازها و مشکلات آنان به صورت دقیق و ویژه با ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بررسی و دستورات لازم جهت حمایت و همکاری و اعلام نتیجه فوری صادر شد.

کد خبر 57075
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار