پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 9 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰
تکالیف دستگاه‌های اجرایی در حوزه امر به معروف دنبال شود
بوشهر- امام جمعه دیلم گفت: وظایف و تکالیف دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر حائز اهمیت است و تذکر لسانی بر عهده مردم و کارهای اجرایی بر عهده مسئولین است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود اسدی چهارشنبه شب در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دیلم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک عید سعید فطر گفت: توجه به نیازمندان و کارهای خیر و نیک را بعد از ماه مبارک رمضان همچنان ادامه دهیم.

امام جمعه دیلم افزود: در روایتی از امیر مؤمنان (ع) آمده است که اگر امر به معروف و نهی از منکر نکنیم اشرار بر ما مسلط خواهند شد.

حجت الاسلام اسدی بیان کرد: وظایف و تکالیف دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی در حوزه امر به معروف حائز اهمیت است و تذکرات لسانی بر عهده مردم و کارهای اجرایی این مهم بر عهده مسئولین است.

وی با بیان اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری کشف حجاب هم یک حرام سیاسی است هم دینی افزود: بازماندگان منافقین، ساواکی‌ها و گروه‌های طاغوت در صحنه وارد شده‌اند و این نشان از مقابله آنها با انقلاب و دستاوردهای انقلاب است.

تکالیف دستگاه‌های اجرایی در حوزه امر به معروف دنبال شود

دستگاه‌های اجرایی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر مطابق قانون عمل کنند

سرپرست فرمانداری دیلم در این نشست با بیان اینکه نباید به سادگی از کنار آرمان‌های خود عبور کنیم گفت: تشکیل سه قرارگاه عملیاتی در سطح کشوری و استانی نشان از اهمیت این موضوع دارد و در سطح شهرستان دیلم هم باید در اولویت قرار گیرد.

محمد اسدی بیان داشت: مطابق جنبه قانونی، کاملاً محترمانه و مؤدبانه همه دستگاه‌های اجرایی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر با مراجعه کنندگان و کارکنان خود اقدام کنید.

تکالیف دستگاه‌های اجرایی در حوزه امر به معروف دنبال شود

وی افزود: تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه و تکریم ارباب رجوع و اعمال قوانین عفاف و حجاب در اسرع وقت انجام‌گیرد.

کد خبر 57343
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار