شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴
معارفه فرمانده پایگاه بسیج مالک اشتر ادارات جزیره خارگ

خارگ : در مراسمی ابوالحسن سهرابی به عنوان فرمانده پایگاه بسیج مالک اشتر ادارات خارگ معارفه و حکم ایشان توسط سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه ثار الله خارگ اعطاء گردید در ادامه از زحمات چند ساله آقای حسین سفید زاده تقدیر و تشکر بعمل آمد .

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین و به گزارش  روابط عمومی سپاه ثارالله خارگ: مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج مالک اشتر ادارات جزیره خارگ با حضور سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه ثار الله خارک برگزار شد.


بر اساس این گزارش در این مراسم ابوالحسن سهرابی به عنوان فرمانده پایگاه بسیج مالک اشتر ادارات خارگ معارفه و حکم ایشان توسط سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه ثار الله خارگ اعطاء گردید در ادامه از زحمات چند ساله آقای حسین سفید زاده تقدیر و تشکر بعمل آمد .

 

در ابتدای این مراسم حیاتی گفت: بسیج از بدو انقلاب اسلامی در توسعه و ترویج فرهنگ و ارزش های انقلاب نقش بسیار موثری داشته و از مهمترین انتظاراتی که از بسیج می رود پایبندی به الزامات اخلاقی، اجتماعی، علمی و همچنین تعامل برای رسیدن به اهداف متعالی در سازمان و جامعه است.

 

حیاتی افزود: یکی از وظایف مهم بسیج در طول دوران های مختلف انقلاب حفظ و حراست از اهداف انقلاب و دستاوردهای آن در همه عرصه های مختلف است و با توجه به شرایط کنونی کشور وظایف این نیروی محرک مردمی در همه دستگاه ها از جمله بخش های اقتصادی کشور از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

در ادامه این مراسم سرهنگ حیاتی به ضرورت همراهی و همدلی در انجام فعالیت ها و وظایف محول شده بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: همگام و همکلام بودن مدیران و بسیجیان در این عرصه، از عوامل مهم در تسریع کار‌ها می باشد تا در شرایط سخت و دشوار بتوان مشکلات را با موفقیت پشت سر بگذاریم و در مسیر پیشرفت و توسعه کشور گام های موثری برداریم و در پیشگاه امام راحل و رهبر معظم انقلاب و شهدای عظیم الشان انقلاب اسلامی سرافراز و سربلند باشیم.

کد خبر 57440

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار