پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
پیام تبریک فرمانده سپاه ثار الله خارگ به مناسبت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی درسپاه و بسیج

سرهنگ سیروس حیاتی فرمانده سپاه ثار الله خارگ به مناسبت آغاز   هفته عقیدتی سیاسی درسپاه و بسیج و هفته معلم، پیام تبریکی صادر نمود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ:سرهنگ سیروس حیاتی فرمانده سپاه ثار الله خارگ به مناسبت آغاز   هفته عقیدتی سیاسی درسپاه و بسیج و هفته معلم، پیام تبریکی صادر نمود.
متن پیام به شرح زیر می‌باشد:

 

هنرمعلمی، از بهترین امتیازات جامعه ی بشری به شمار می رود، چرا که شوق به دانستن را در دل متعلم ایجاد می نماید و با تعلیم از سر عشق انسان هارا به سمت کمال سوق می دهد.

کار انبیاء نجات بشریت و ایجاد یک جامعه انسانی برتر، والاتر و متعهد است و به همین خاطر بوده که کار معلم به مثابه کار انبیاء می ماند، تلاش ستودنی این قشر زحمتکش برای تدریس از روی عشق و وظیفه شناسی نماینگر عشق به خدمت و وسعت دایره محبت یک معلم ومربی است.

 بدینوسیله برخود لازم می دانم فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد آیت الله مرتضی مطهری و آغاز هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج را خدمت تمامی معلمین ومربیان بزرگوار و دلسوز استان بوشهر و به ویژه جزیره مقاوم خارگ تبریک عرض نموده و آرزوی توفیقات روز افزون شما را در انجام رسالت خطیر تعلیم و تربیت در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و پیروی از تدابیر امام خامنه ای (مد ظله العالی) از خداوند متعال را مسئلت می نمائیم .
سیروس حیاتی
فرمانده سپاه ثار الله خارگ

کد خبر 57542

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار