شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
فرهنگیان و کارگران دوراهک تجلیل شدند
بوشهر- به مناسبت هفته معلم و روز کارگر، جشن بزرگ تجلیل از فرهنگیان و کارگران شهرداری دوراهک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با روز کار و کارگر، و هفته معلم جشن بزرگی به همت شورای اسلامی و شهرداری دوراهک با حضور خانواده‌های پرسنل شهرداری و فرهنگیان شهر دوراهک برگزار شد.

در این مراسم که با حضور فرماندار شهرستان دیر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان و مسئولان محلی دوراهک برگزار گردید از فرهنگیان و کارگران شهرداری دوراهک و همچنین فرهنگیان بازنشسته این شهر تجلیل به عمل آمد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر در این مراسم گفت: ارجمندی دانش، اندیشه ورزی، آموختن و مقام معلم ریشه در فرهنگ تمدن ساز ایران عزیزمان دارد.

عبدالحسین جهانگیری اظهار داشت: نظام آموزشی هر کشوری قلب تپنده توسعه و پیشرفت آن کشور است و در جامعه‌ای که حوزه آموزشی علمی، پوبا و خلاق و عاشق نداشته باشد؛ همه بخش‌های آن جامعه آسیب می بیند.

جهانگیری ضمن گرامیداشت روز کارگر و جایگاه کارگر در دین اسلام گفت: بدون تردید دین اسلام مترقی‌ترین دین ارزش گذار ی و احترام به کارگر است. اسلام به کار و کارگر ارزش بسیار والایی داده است به گونه‌ای که کار کردن را از بزرگترین عبادت‌ها و وسیله‌ای برای تقرب به پروردگار شمرده است.

فرهنگیان و کارگران دوراهک تجلیل شدند

شهردار دوراهک نیز در این مراسم با تبریک روز جهانی کار و کارگر و هفته معلم گفت: کارگران پرچم داران عرصه اقتصاد و سفیران رشد و توسعه اقتصادی و صنعتی هر کشوری هستند.

حسین محمدی از کارگران به عنوان پیشانی نمایش فعالیت‌های شهرداری یاد کرد و افزود: همه کارکنان شهرداری از مدیر و مسئول اداری گرفته تا راننده و پاکبان همه کارگر هستیم و به این شغل و جایگاه اجتماعی خود افتخار می‌کنیم.

محمدی تصریح کرد: اگر تنها یک روز وقفه در کار شهرداری پیش بیاید آن موقع است که اهمیت و حجم کار شهرداری و کارگران خدوم و زحمتکش این نهاد خدمتگزار آشکارتر می‌شود.

شهردار دوراهک با تاکید بر اینکه مهارت آموزی رکن توسعه و اشتغال پایدار در هر منطقه‌ای است و باید به نگاه به ظرفیت‌های شهر دوراهک در این شهر توسعه یابد گفت: در شرایط فعلی با تقویت آموزش‌های مهارتی و توانمندی مردم در امر مهارت می‌توان کارهای خوبی در رابطه با درآمدزائی و همچنین ایجاد کسب و کار انجام داد.

حسین محمدی اظهار داشت: شهردار و شورای شهر وظایف خود را بدرستی شناسایی کرده و با تدوین یک برنامه ریزی اصولی و دقیق و کارشناسی و استفاده از منابع مالی شفاف و پایدار برای پیشبرد امور شهر اقدام می‌کنند.

فرهنگیان و کارگران دوراهک تجلیل شدند

محمدی اعتمادسازی و جلب مشارکت مردم را از اولویت‌های مهم مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: بدون تردید با مشارکت مردم می‌توان مسائل و معضلات شهری را برطرف کرد و بدون این مهم موفقیتی حاصل نخواهد شد.

در این مراسم که خانواده‌های کارگران شاغل در واحدهای مختلف شهرداری و فرهنگیان شهر دوراهک نیز حضور داشتند از کارگران واحدهای مختلف شهرداری و تمامی فرهنگیان شهر دوراهک با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.

کد خبر 57723
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار