یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
۱۳۲ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس بوشهر و فارس کشف شد
بوشهر- فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف سواری پژو و کشف ۱۳۲ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر بوشهر و فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور «فیروزآباد-شیراز» در حال انتقال یک محموله تریاک است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس بوشهر و فارس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر «فیروزآباد» با تبادل اطلاعاتی مأموران پلیس بوشهر و پس از هماهنگی با مرجع قضائی به این محور اعزام و با ایجاد تور ایست و بازرسی موفق شدند، سواری پژو حامل تریاک را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز مأموران موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف و راننده و سرنشین را نیز دستگیر کنند، تصریح کرد: در بازرسی از این سواری ۱۳۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سردار سوسنی با اشاره اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، گفت: برخورد با سوداگران مرگ برای پلیس بوشهر حد مرز نمی‌شناسد و مبارزه با این ماده خانمانسوز به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

کد خبر 57920
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار