یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
۳ بارج در بنادر شمالی استان بوشهر تأمین می‌شود
بوشهر- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با هدف کاهش زمان انتظار تخلیه لنج‌های سنتی در بنادر شمالی استان پیگیری برای تأمین سه بارج در دست انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شکیبی نسب صبح سه شنبه در بازدید معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از بندر دیلم اظهار داشت: در جنوب کشور ۲ هزار و ۵۰۰ لنج سنتی وجود دارد که از این شمار هزار و ۸۵۰ لنج در استان بوشهر واقع است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: با هدف کاهش زمان انتظار تخلیه لنج‌های سنتی در بنادر شمالی استان پیگیری برای تأمین سه بارج در دست انجام است.

وی ادامه داد: در شمال استان بوشهر اسکله بندر دیلم با طول ۹۰ متر نیازمند بهسازی و نوسازی است که برای بازه زمانی کوتاه مدت یک فروند بارج به عنوان پهلو گیر موقت برای این بندر پیش‌بینی شده است.

شکیبی نسب افزود: لایروبی کانال دسترسی بندر دیلم به میزان ۵۰۰ هزار مترمکعب نیازمند ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار است که با توجه به اهمیت پروژه باید شرایط موردنیاز برای تحقق آن فراهم شود.

وی گفت: امرار معاش بیش از ۷۵ درصد از بندر نشینان استان بوشهر با حوزه دریا و دریانوردی است که این پیوند ناگسستنی مردم با دریا اجرا طرح‌های توسعه و تسهیل فعالیت‌های حوزه تجارت و بازرگانی دریایی را اجتناب ناپذیر کرده است.

کد خبر 58005
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار