جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
جشن مقاومت با جشن‌های دهه کرامت در کنگان پیوند زده شود
بوشهر- فرماندار کنگان گفت: جشن مقاومت با جشن‌های دهه کرامت در کنگان پیوند زده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد غریبی ظهر چهارشنبه در نشست ستاد دهه کرامت با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: هماهنگی و همراهی تمام نهادهای دولتی و غیردولتی در برگزاری باشکوه جشن‌های دهه کرامت ضرورت دارد.

وی ادامه داد: جشن‌های دهه کرامت هم‌زمان با آغاز میلاد حضرت معصومه (س) با شعار «خدمت کریمانه، همدلی و امیدآفرینی» در سراسر کشور آغاز می‌شود و تا میلاد امام رضا (ع) ادامه دارد.

غریبی با تاکید بر اجرای برنامه‌های فرهنگی خلاقانه و مبتکرانه در سالروز ولادت حضرت معصومه (س) اظهار داشت: امسال ویژه برنامه گرامیداشت روز دختر بایستی با توجه به ظرافت‌های کار فرهنگی و هنری و خلاقیت خاص اجرایی شود.

فرماندار کنگان ادامه داد: به دلیل همزمانی دهه کرامت امسال با سوم خرداد که روز مقاومت نامگذاری شده است، باید جشن مقاومت را با جشن‌های دهه کرامت پیوند زد.

وی افزود: امیدواریم با تلاش دستگاه‌ها و نهادها و البته فعالیت خوب گروه‌های مردمی، برنامه‌های دهه کرامت در کشور موجب افزایش نشاط معنوی در شهرستان کنگان شود.

غریبی اضافه کرد: اجرای برنامه‌های شاد به مناسبت این ایام در محلات کم برخوردار (مسکن مهر کنگان و بنک، محله گوده شمالی، روستا قلعه میان و …) در دستور کار باشد.


کد خبر 58026
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار