دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 20 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
مصوبات شورای ترافیک در دیلم ویژه‌تر دنبال شود
بوشهر- سرپرست فرمانداری دیلم گفت: شورای ترافیک به صورت مستقیم با سلامت جسمانی، امنیت و آرامش مردم ارتباط داشته و باید به صورت ویژه به این شورا و اجرای مصوبات آن در شهرستان دیلم توجه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان دیلم با حضور اعضای شورای ترافیک استان و شهرستان و دیگر اعضا شورا به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی این شهرستان اظهار داشت: اصل و مبنای شورای ترافیک، فرهنگ سازی و آموزش است و باید به این دو مقوله توجه ویژه‌ای شود.

سرپرست فرمانداری دیلم افزود: کاهش بار ترافیکی خیابان‌های اصلی، بلوارها، احداث سرعت گیرها و ساماندهی میادین شهر از اولویت‌های کاری شورای ترافیک شهرستان است و بر همین اساس مصوبات شورای ترافیک باید علمی و کارشناسی شده باشد تا مسائل و مشکلات شهرستان در این خصوص هرچه بهتر مرتفع شود.

مصوبات شورای ترافیک در دیلم ویژه‌تر دنبال شود

اسدی عنوان کرد: برگزاری مستمر جلسات شورای ترافیک شهرستان دیلم نقش بسزایی در برطرف کردن مشکلات ترافیکی و بهبود عبور و مرور شهری دارد.

وی جلسه شورای هماهنگی ترافیک را یکی از جلسات مهم شهرستان دانست و خاطر نشان کرد: این جلسات به صورت مستقیم با سلامت جسمانی، امنیت و آرامش مردم ارتباط داشته و باید به صورت ویژه به این شورا و اجرای مصوبات آن در شهرستان توجه شود.

کد خبر 58028
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار