یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
انهدام باند توزیع مواد مخدر در دیلم/ محموله هروئین کشف شد
بوشهر- فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: در عملیات مأموران انتظامی شهرستان دیلم سه نفر توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و یک کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین کشف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا محمدیان عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقابله با قاچاق به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار است و در این راستا شاهد کشفیات گسترده‌ای هستیم.

وی اضافه کرد: یکی از مأموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد فرماندهی انتظامی در این راستا محکم و قاطع خواهد بود.

فرمانده انتظامی دیلم خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان به همراه سایر مأمورین انتظامی، تعداد سه نفر عرضه کننده مواد مخدر در روستای عامری را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه هر سه نفر متهم را که در حال جابجایی و فروش مواد مخدر هروئین در منزل بودند شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی از منزل و خودروی این افراد، مقدار یک کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین که به طرز ماهرانه ای در قسمت‌های مختلف جاساز شده بود، کشف شد.

محمدیان با بیان اینکه این باند سه نفره متلاشی شد اظهار داشت: هر سه نفر متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 58030
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار