سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - Tuesday, 19 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵
واگذاری عملیات اجرایی پروژه تعمیرات و ایمن سازی اسکله پایانه نفتی شمال

عباس غریبی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران بر نوسازی و تعمیرات زیرساخت های این پایانه تاکید کرد

به گزارش خارگ آنلاین و به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی ضمن تاکید بر اهمیت پایانه نفتی شمال بعنوان یک پایانه پشتیبان در فرایند ذخیره سازی و صادرات نفت خام کشور و کمک به تکمیل زنجیره ارزش نفت و گاز کشور اظهار داشت: زیرساخت‎های اصلی این پایانه شامل پهلوگاه‎ها، بازوهای بارگیری، خطوط لوله جریانی، مخازن ذخیره سازی و سامانه های اندازه گیری می باشد که به روز بودن، چابکی و آمادگی تاسیسات پایانه ها در انجام ماموریتها بسیار حائز اهمیت می باشد.

وی ادامه داد: تمرکز بر مأموریت اصلی شرکت و ایفای نقش شایسته در تکمیل و تداوم زنجیره ارزش شرکت ملی نفت ایران از مبانی اصلی شرکت می باشد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: پروژه انجام تعمیرات اسکله این پایانه، پس از تامین اعتبار و تشریفات قانونی مناقصه به پیمانکار واگذار شده است.

عباس غریبی افزود:با توجه به گزارشات بازرسی و لزوم تعمیرات این تاسیسات مهم، متخصصین ادارات نگهداری و تعمیرات، نسبت به تهیه شرح کار و برآورد اقدام نمودند و با هم افزایی مدیریت ها و ادارات ذیربط، تشریفات مناقصه در دستور کار قرار گرفت و طی هفته جاری انتخاب پیمانکار پروژه انجام شد.

وی تصریح نمود: شرح خدمات پروژه شامل غلاف گذاری و تقویت پایلهای اسکله، بلاست و رنگ آمیزی و اصلاح سیستم حفاظت کاتدی می باشد.

 غریبی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از تلاش، عزم و هم افزایی، مدیریت مجری و همه مدیریت ها و ادارات دست اندرکار اعم از عملیات، فنی، مالی، بازرسی فنی، حقوقی و قراردادها، ریاست پایانه شمال،کمیسیون مناقصات و کمیته فنی بازرگانی که از هیچ تلاشی دریغ ننمودند قدردانی نمود.
کد خبر 58464

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار