پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
تأمین ۱۸۷ میلیارد تومان برای توسعه مراکز درمانی جم
بوشهر- فرماندار جم از تأمین ۱۸۷ میلیارد تومان برای طرح توسعه مراکز درمانی در شهرستان جم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد احمدپور ظهر پنجشنبه در نشست روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه اظهار داشت: در راستای توسعه شهرستان جم اقدامات خوبی صورت گرفته و طرح‌ها و پروژه‌های مهمی در دست اجرا است.

وی آبرسانی به جم را یکی از مهمترین برنامه‌ها در این شهرستان عنوان کرد و اضافه کرد: با استفاده از اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی شاهد اقدامات خوبی در شهرستان خواهیم بود.

فرماندار جم اضافه کرد: اعتبارات اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی نقش مهمی در تسریع طرح‌ها و پروژه‌های مختلف از جمله آبرسانی داشته است.

وی با اشاره به تأمین ۲۱۵ میلیارد تومان برای خط انتقال آب سد شهید آذرپیک سر چشمه افزود: ۱۷۰ میلیارد تومان در خط انتقال آب سیراف به جم توسط نفت سرمایه‌گذاری شده است.

احمدپور خاطرنشان کرد: فاز نخست خط انتقال آب سیراف به جم تکمیل و بهره‌برداری است افزود: که این اعتبار نقش مهمی در تسریع این پروژه مهم داشته است.

وی با اشاره به تأمین ۱۸۷ میلیارد تومان برای طرح توسعه مراکز درمانی در شهرستان جم بیان کرد: این اعتبارات از محل مسئولیت‌های اجتماعی پیش‌بینی شده که برگزاری مناقصه این طرح رو به تکمیل است.

فرماندار جم از افزایش ۲ برابری ظرفیت پذیرش بیمار در بخش اورژانس، اتاق عمل و زایشگاه بیمارستان توحید جم خبر داد و اضافه کرد: بخش‌های پشتیبانی این بیمارستان نیز افزایش پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به جذب پنج پزشک متخصص به این بیمارستان افزود: بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان بیمارستان توحید جم راه‌اندازی شد.

وی گفت: بخش‌های مراقبت‌های ویژه، سی تی اسکن، دیالیز، رادیوگرافی دندان، سنگ‌شکن کلیه، جراحی آب مروارید چشم با استفاده از تخصیص اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های یاد شده در بیمارستان توحید جم فعال شد.

کد خبر 58488
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار