شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
اندیشه‌های امام خمینی (ره) در جهان گسترش یافته است
بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر گفت: اندیشه‌های انقلابی و آزادی‌خواهانه امام راحل در جهان گسترش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ علی رزمجو صبح شنبه در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی امام راحل اظهار داشت: امام خمینی (ره) امامی فقیه و فرزانه، عارفی آگاه، فیلسوفی شجاع و سیاستمداری بی همتا در عصر خود به شمار می‌رفت.

وی اندیشه‌های آزادی‌خواهانه و انقلابی امام راحل را در افکار جهانیان طنین انداز دانست و اذعان کرد: اندیشه‌های امام خمینی (ره) اندیشه‌هایی تحول گرا و انقلابی در کشور ایران و تمام کشورهای مسلمان جهان به شمار می‌رود.

سردار رزمجو یکی از ویژگی‌های شاخص امام راحل را در خدا محوری و رهایی کشور از سلطه شوم مستکبرین جهان خواند و تصریح کرد: امام خمینی (ره) با روحیه انقلابی و استکبار ستیز خود کاخ‌های سلطه را در هم کوبید و انقلابی را از خرداد ۱۳۴۲ آغاز و با تکیه بر اندیشه‌های اسلامی و شیوه‌ها و ابزارهای مناسب فرهنگی این انقلاب را در بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رساند.

وی با بیان اینکه اندیشه‌های امام راحل در حال گسترش است گفت: اندیشه‌های تحول گرای امام خمینی (ره) به دلیل برخورداری از معنای علمی، اسلامی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی هرگز در تاریخ کنار نخواهند رفت و همچنان در جهان گسترش می‌یابد.

کد خبر 58540
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار