شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
طرح استعدادیابی و نخبه‌پروری در ورزش استان بوشهر اجرا می‌شود
بوشهر- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان بوشهر گفت: طرح استعداد یابی و نخبه پروری درورزش با نگاه علمی در رده‌های پایه و سنین نونهالی و نوجوانی با مشارکت آموزش و پرورش در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر جمالی ظهر دوشنبه در دیدار با نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از نگاه ویژه به حوزه جوانان با اولویت توانمند سازی جوانان در مسائل مهمی مانند اشتغال، مهارت‌های زندگی و ازدواج آسان خبر داد و گفت: در این حوزه‌ها باید تشکل‌های مردم نهاد جوان با محوریت خود جوانان حمایت و تقویت شوند که در این راستا در معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته و به زودی شاهد افزایش ثبت سمن‌های جوان و فعالیت‌های فراگیر، مؤثرتر و گسترده‌تر این تشکل‌ها در استان خواهیم بود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر توسعه‌ی ورزش استان در بخش‌های مختلف را نیازمند نگاه علمی و تخصصی دانست و افزود: چالش‌های حوزه‌ی ورزش چه در بعد قهرمانی چه ورزش همگانی باید شناسایی، آسیب شناسی و برای رفع آنها راه حل های علمی، تجربی و تخصصی یافت.

جمالی اضافه کرد: با نگاه علمی و مستمر در رده‌های پایه و سنین نونهالی و نوجوانی طرح استعداد یابی و نخبه پروری در ورزش را با مشارکت آموزش و پرورش در حال پیگیری است.

وی با اشاره به تقویت اقتصاد ورزش گفت: حل مشکل اقتصادی در ورزش نیازمند نگاه کلان و یافتن درآمدهای پایدار در این حوزه در کنار جذب حامیانی پایدار است که در حوزه‌های مختلف پای کار باشند و برای این مهم برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته که به صورت جدی در حال پیگیری است.

کد خبر 58601
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار