یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
اجتماع دختران روح الله در بندر دیر برگزار شد
بوشهر- اجتماع دختران روح الله با حضور دختران نوجوان دهه هشتادی و نودی در مصلای شهدای محراب دیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه بوشهر عصر دوشنبه در اجتماع دختران روح الله در مصلای شهدای محراب دیر با گرامیداشت ایام ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد، اظهار داشت: دشمن همواره به دنبال ایجاد شبهه درباره شخصیت و مکتب امام (ره) است و نوجوانان و جوانان باید در این زمینه هوشیار باشند.

حجت الاسلام حامد بردستانی رمز موفقیت امام خمینی (ره) را نترسیدن از هیچکس جز خدا دانست و افزود: امام چون به خدا ایمان و توکل داشت از هیچ ابرقدرتی نمی‌ترسید و شجاع بود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه بوشهر عنوان کرد: انقلاب و نظام اسلامی با سختی به دست ما رسیده و باید قدردان آن باشیم و امام را الگوی عملی خود در زندگی قرار دهیم.

وی ابراز کرد: برخی که شعار زن، زندگی و آزادی سر می‌دهند، هدفشان بی بندوباری در جامعه است.

اجتماع دختران روح الله در بندر دیر برگزار شد

بردستانی با اشاره به نقش معنویت و ارتباط با خدا در زندگی امام خمینی (ره)، ابراز داشت: هرکس که به خدا توکل کند خدا هم او را در چشم مردم بزرگ می‌کند.

وی ادامه داد: دختران نوجوان و جوان ما اگر می‌خواهند به محبوبیت واقعی برسند باید ارتباط با خدا بیشتر کنند.

اجتماع دختران روح الله در بندر دیر برگزار شد

دبیر نخستین اجتماع دختران روح الله در شهرستان دیر گفت: هدف از برگزاری این مراسم آگاهی بخشی به نسل نوجوان و جوان و معرفی شخصیت و مکتب امام راحل به عنوان الگویی کامل به آنها است.

فاطمه نورا عبداللهی حرکت و راه امام خمینی (ره) را شبیه به حرکت انبیا الهی برای هدایت بشر دانست و افزود: باید بحث انقلاب و مباحث نظام اسلامی را به مباحث معرفتی نوجوانان متصل کنیم چون نوجوان در این سن به دنبال حقایق است.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی و بمباران تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن علیه نوجوانان، خاطرنشان کرد: دشمن با تمام توان خود برای گرفتن هویت انقلاب اسلامی از نوجوانان به میدان است.

اجتماع دختران روح الله در بندر دیر برگزار شد

دبیر اجتماع دختران روح الله شهرستان دیر گفت: بهترین نقشه راه برای هدایت نوجوانان به مسیر درست، انتقال نظام و مفاهیم فکری امامین انقلاب و هویت انقلابی دادن به آنها است.

وی افزود: پیام گردهمایی دختران روح این است که اگر سال‌ها از ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی گذشته باشد و نسل نوجوان و جوان ما امام را ندیده‌اند هم در خط امام و پیرو و معتقد به فکر و آرمان‌های ایشان است.

عبداللهی با اشاره به حضور دختران دانش آموز نوجوان دهه ۸۰ و ۹۰ در این اجتماع، عنوان کرد: بسیج دانش آموزی، فرهنگی هنری سپاه، بسیج مداحان، بسیج جامعه زنان سپاه سیدالشهدا و گروه‌های جهادی منتظران منجی و زمینه سازان ظهور در برگزاری این مراسم همکاری داشتند.

اجتماع دختران روح الله در بندر دیر برگزار شداجتماع دختران روح الله در بندر دیر برگزار شداجتماع دختران روح الله در بندر دیر برگزار شد

کد خبر 58606
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار