یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
نیروی انسانی و زیرساخت‌های آموزش و پرورش جزیره خارگ تقویت شود
بوشهر- بخشدار ویژه خارگ گفت: منابع انسانی، زیرساخت‌ها و فضاهای آموزشی و ورزشی را باید سه شاخص مهم در راستای کیفیت بخشی آموزش و پرورش در جزیره خارگ دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی زاده صبح سه شنبه در نشست با مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: جزیره خارگ به دلیل شرایط خاص جغرافیایی در حوزه آموزشی و پرورشی از اهمیت بسیار بالایی در ایران اسلامی برخوردار است، تحصیل بیش از یکهزار دانش‌آموز در این جزیره نیازمند تدوین یک برنامه‌ریزی چندوجهی در حوزه‌های مختلف آموزشی و پرورشی دارد.

وی افزود: منابع انسانی، زیرساخت‌ها و فضاهای آموزشی، ورزشی را باید ۳ شاخص مهم در راستای کیفیت بخشی آموزش و پرورش در جزیره خارگ در نظر گرفت، در زمینه نوسازی و بروز رسانی تجهیزات و منابع انسانی مؤثر در آموزش و پرورش خارگ با چالش جدی مواجه هستیم، که باید در این راستا آینده‌نگری و آینده پژوهی صورت بپذیرد.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: توجه به ارتقای سطح فرهنگی دانش آموزان خارگی در کنار توجه به مسائل علمی و آموزشی در سال جدید تحصیلی افزایش یابد، فعالیت‌های تربیتی و پرورشی در بین دانش آموزان باید با همکاری مسئولان آموزش و پرورش و مربیان تربیتی انجام شود.

دشتی زاده خاطرنشان کرد: محیط‌های ورزشی به عنوان مکان‌های تربیتی نقش به مؤثری در پرورش روح و جسم دانش آموزان دارند.

کد خبر 58615
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار