یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
فعالیت‌های قرآنی در شهرستان دیلم حمایت می شود
بوشهر- سرپرست فرمانداری دیلم گفت: آمادگی کامل داریم در شورای آموزش و پرورش شهرستان دیلم به طور ویژه بر فعالیت‌های قرآنی و فعالیت‌های مرتبط با آن متمرکز شویم و در این راستا حمایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از ۱۶۰ دانش‌آموز دختر و پسر دیلمی حائز رتبه‌های برتر استانی و شهرستانی مسابقات قرآن عترت و نماز گفت: قرآن و عترت دو یادگاری هستند که پیامبر گرامی اسلام (ص) در بین ما به یادگار گذاشتند و همواره بر این دو امر مهم تأکید و سفارش ویژه داشتند.

وی خطاب به این دانش‌آموزان گفت: شما بهترین عامل برای سفارش پیامبر هستید چرا که در روایتی داریم «هر جوان مؤمنی که در جوانی قرآن تلاوت کند، قرآن با گوشت و خونش می‌آمیزد و خداوند عزّوجل او را با فرشتگان بزرگوار و نیک قرار می‌دهد و قرآن نگهبان او در روز قیامت خواهد بود.

سرپرست فرمانداری دیلم افزود: علی رغم همه تلاش‌ها در حوزه قرآن، عترت و نماز اما هنوز جای کار بسیار است و راه بسیاری داریم تا به آن قله و آرمان‌های مدنظر برسیم.

وی با تأکید بر برگزاری این گونه جلسات در سطح شهرستان گفت: از معلمان نمونه در امر تعلیم و تربیت همواره تجلیل شده ولی کمتر به اساتید قرآن، مربیان و فرهنگیان فعال که در این حوزه تلاش می‌کنند توجه شده است.

اسدی ادامه داد: هنگامی که جلسه‌ای خاص قرآن و تجلیل از دانش آموزان فعال در حوزه قرآن، عترت و نماز برگزار می‌شود پیامی دارد که آن این است که این قشر باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

وی افزود: آمادگی کامل داریم در شورای آموزش و پرورش شهرستان به طور ویژه و خاص بر فعالیت‌های قرآنی و فعالیت‌های مرتبط با آن متمرکز شویم و در این راستا حمایت خواهیم کرد تا ان‌شاءالله شاهد درخشش دانش آموزان دیلمی در مسابقات قرآن، عترت و نماز در سطح استانی و کشوری از لحاظ کمی و کیفی باشیم تا شهرستان دیلم موفق به کسب رتبه‌های ممتاز در اینگونه مسابقات شود.

کد خبر 58620
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار