یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
استان بوشهر در کاهش میزان طلاق جایگاه مطلوبی دارد
بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر در کاهش میزان طلاق نسبت به سایر استان‌ها جایگاه مطلوبی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات سه‌شنبه‌شب در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به فرهنگ ازدواج، کاهش طلاق، افزایش موالید و پایداری خانواده اظهار داشت: رتبه استان بوشهر در موضوع ازدواج مطلوب نیست ولی در کاهش طلاق وضعیت خوبی نسبت به دیگر استان‌ها دارد.

وی با اشاره به افزایش موالید، پیشگیری از سالمندی، زیست عفیفانه، مسکن و اشتغال جوانان بیان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد در پنج سال اخیر با کاهش موالید مواجه هستیم که حل مشکل جمعیت در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر به اشتغال جوانان در صنایع و شرکت‌های پارس جنوبی پرداخت و خاطرنشان کرد: جذب هزار نفر در صنایع و شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی یکی از اولویت‌های استان بوشهر است که مهم مورد تأکید وزیر نفت قرار دارد.

وی از برگزاری آزمون استخدام یک‌هزار نفر در پارس جنوبی در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در این راستا اولویت با جوانان استان بوشهر است و تفاهمنامه‌هایی از سوی برخی دستگاه‌ها با منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی منعقد می‌شود.

در نشست شورای فرهنگ عمومی از آثار جدیدی تحت عنوان معصومه آل محمد (ص)، شرح زندگانی حضرت معصومه (س)، شرح زیارت حضرت معصومه (س) و تقوای قضائی و آسیب‌شناسی دادرسی رونمایی شد.

کد خبر 58631
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار