پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
مطالبات هنرمندان دیلم پیگیری می‌شود
بوشهر- سرپرست فرمانداری دیلم گفت: آنچه در رشد و پیشرفت حوزه فرهنگ و هنر شهرستان دیلم کمک کند، در اولویت کار خود قرار داده و به جد پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی صبح چهارشنبه در نشست هم اندیشی جامعه هنری شهرستان دیلم در جمع هنرمندان اظهار داشت: هنرمند عرضه کننده هنر است و باید در تعالی جامعه نقش داشته باشد و هنر اصیل و ارزشی را به جامعه تحویل دهد.

سرپرست فرمانداری دیلم با اشاره به اینکه هنرمندان شهرستان دیلم از توانمندی‌های بسیار خوبی در عرصه‌های مختلف هنری برخوردار هستند، افزود: هنرمندان باید با ایجاد هنر ارزشی، فرهنگ‌های غلط و ضد ارزشی را از جامعه دور کنند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های هنری ناب و فاخر هنرمندان خواستار حضور جدی و فعالیت آنان در عرصه‌های مختلف مذهبی و فرهنگی برای ارتقای کمی و کیفی اهداف ارزشی شد و افزود: هنرمندان در قبال جامعه مسئولیت دارند و بی شک هنرمندان دیلم نیز باید برای تعالی همه جانبه جامعه به صورت همگام با هم حرکت کنند.

اسدی در ادامه با اشاره به اینکه تعامل و هم اندیشی در تحقق اهداف و رسیدن به پیشرفت در زمینه‌های مختلف در سطح شهرستان نقش بسیار تأثیرگذاری دارد، خاطرنشان کرد: مطالبات هنرمندان و جامعه هنری به حق است و با یک برنامه ریزی بسیار مطلوب سعی خواهیم کرد آنچه در رشد و پیشرفت حوزه فرهنگ و هنر شهرستان کمک می‌کند، در اولویت کار خود قرار بدهیم و به جد پیگیری کنیم.

در این نشست که با حضور اعضای مختلف انجمن‌های فرهنگی هنری برگزار شد، هنرمندان در رشته‌های مختلف هنری به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود در حوزه فرهنگ و هنر پرداختند.

کد خبر 58642
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار