پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
مجموعه ورزشی چند منظوره در برازجان احداث می‌شود
بوشهر- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از طراحی و اجرای مجموعه ورزشی چند منظوره در برازجان خبر داد و گفت: مشکلات فضاهای ورزشی برازجان رفع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر جمالی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با اعضای شورای شهر برازجان اظهار داشت: رفع مشکلات و مسائل مرتبط با ورزش و جوانان شهر برازجان با جدیت دنبال و پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت موضوع ورزش از دیرباز در برازجان و تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی این شهر بیان کرد: در صدد هستیم از محل اعتبارات ۱۴۰۲ برای دشتستان یک مجموعه ورزشی چند منظوره و در خور جامعه ورزش این شهرستان طراحی کنیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در خصوص تجهیز و نظارت بر تأسیسات اماکن ورزشی گفت: در این خصوص بررسی دقیقی انجام خواهد شد و پس از گزارش و برآورد هزینه‌ها بر اساس اولویت‌ها در اولین فرصت اقدامات لازم برای تجهیز و تعمیر سالن‌های ورزشی انجام می‌شود.

وی تأمین دستگاه‌های خنک کننده برای سالن‌های ورزشی را یک ضرورت دانست و گفت: در این خصوص نیز برنامه ریزی شده و با تأمین اعتبار بزودی خنک‌کننده سالن‌های امام خمینی (ره) و سالن صخره نوردی تجهیز و تعمیر می‌شوند.

در این نشست اعضای شورای شهر برازجان نیز مسائل مختلف ورزشی برازجان را با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در میان گذاشتند ایشان اذعان کردند شورا همواره در کنار ورزش بوده و حتی برای فعالیت‌های ورزشی ردیف بودجه جدا تعریف شده است که انتظار می‌رود این بودجه عادلانه و با نظارت بین تیم‌های ورزشی به ویژه تیم‌هایی که در لیگ‌های برتر هستند تقسیم شود.

احداث پیست‌های استاندارد موتور سواری با توجه به استعداد و علاقه ی‌جوانان برازجان به این رشته‌، استفاده از ظرفیت مطلوب جوانان نخبه و تجلیل از آنها، فراهم کردن زیر ساخت‌ها و امکانات ورزشی مطلوب برای بانوان، برگزاری و تشکیل کلاس‌های مختلف ورزشی در محلات در جهت تقویت ورزش همگانی از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

کد خبر 58658
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار