پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
زیرساخت‌های اورژانس و فوریت‌های پزشکی در استان بوشهر تقویت شود
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: زیرساخت‌های اورژانس و فوریت‌های پزشکی در استان بوشهر تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با مسئولان و کارکنان اورژانس استان بوشهر اظهار داشت: اورژانس نقش و رسالت بسیار مهمی در خدمات دهی به مردم دارد.

وی توسعه زیرساخت‌های اورژانس و فوریت‌های پزشکی در استان بوشهر را ضروری دانست و اضافه کرد: توسعه تجهیزات امداد هوایی، دریایی و زمینی در بخش‌های مختلف باید در اولویت قرار گرفته شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه خدمات اورژانس همیشه نزد خانواده‌ها به‌عنوان یک خاطره خوب ماندگار است تصریح کرد: خدمات و فعالیت اورژانس در جامعه بسیار مهم و تأثیرگذار است که توسعه زیرساخت‌های این مجموعه یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

وی آموزش امدادی و پرستاری به جامعه را یکی از الزامات دانست و تأکید کرد: باید خانواده‌ها با روش‌های پرستاری و امدادرسانی در رسیدگی به حادثه دیده‌ها در ابعاد گوناگون آشنا شوند.

آیت‌الله صفایی بوشهری شرایط تجهیزات و امکانات اورژانس در نقاط مهم، استراتژیک و حیاتی استان را نامناسب دانست و تأکید کرد: رسیدگی به مناطق مهم و استراتژیک استان بوشهر در ابعاد گوناگون از جمله تجهیزات، اعتبارات و زیرساخت‌ها باید مورد توجه قرار گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: در این راستا توسعه مراکز و بروزرسانی تجهیزات اورژانسی در نقاط مختلف به ویژه مناطق حیاتی و استراتژیک استان یک ضرورت است.

وی مجهز شدن اورژانس استان بوشهر به امکانات نوین و پیشرفته را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: توجه به هوشمندسازی و هوش مصنوعی و خدمات از راه دور به حادثه‌دیده‌ها در اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر باید در اولویت قرار گرفته شود.

کد خبر 58661
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار