جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
سرعت باد در استان بوشهر افزایش می یابد/احتمال خیزش گرد و خاک
بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از امروز تا روز دوشنبه در ساعاتی از بعدازظهر تا اوایل شب، سرعت وزش باد در سطح استان و روی دریا افزایش خواهد یافت.

طلیعه محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد برای امروز تا روز دوشنبه در ساعاتی از بعدازظهر تا اوایل شب، سرعت وزش باد در سطح استان و روی دریا افزایش خواهد یافت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: از روز سه شنبه تا پایان هفته با وزش بادهای شمالی، ضمن افزایش تلاطم دریا، احتمال خیزش گرد و خاک محلی در برخی مناطق مستعد استان دور از انتظار نیست.

وی گفت: طی ساعات آینده آسمان استان غالباً صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در برخی نقاط همراه با گردوخاک و فردا در برخی مناطق مه رقیق صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

محمدی تصریح کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و امروز در ساعاتی از بعدازظهر تا اوایل شب تا ۵۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتی‌متر و در ساعاتی از بعد از ظهر تا اوایل شب ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 58729
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار