جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
بهره گیری از منابع مالی سازمان شهرداری ها در پروژه های عمرانی و خدماتی

خارگ : لطف اله علی پور  رئیس شورای شهر خارگ با اعلام این خبر افزود : طی نشستی مشترک با معاون مدیر کل توسعه اقتصادی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ظرفیت های موجود جهت بهره گیری از ظرفیت های مالی سازمان به منظور پیشبرد پروژه های شهری و ارایه خدمات مطلوب تر به شهروندان بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین : لطف اله علی پور  رئیس شورای شهر خارگ با اعلام این خبر افزود : طی نشستی مشترک با معاون مدیر کل توسعه اقتصادی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ظرفیت های موجود جهت بهره گیری از ظرفیت های مالی سازمان به منظور پیشبرد پروژه های شهری و ارایه خدمات مطلوب تر به شهروندان بررسی شد.

 

لطف اله علیپور در ادامه با تاکید بر اهمیت جذب منابع مالی خارج از منابع موجود گفت : یکی از راهکارهای موجود جهت پیشبرد اهداف شهرداری بهره گیری از منابع موجود در درآمد های پایدار شهرداری که به ویژه بند یک این آیین نامه می‌باشد.


رییس شورای اسلامی شهر خارگ با تاکید بر اهمیت درآمدزایی و ایجاد درآمد های پایدار گفت : یکی از مشکلات مهم مردم در خارگ بحث در آمدزاییست، چراکه شرایط خاص جزیره خارگ باعث شده بسیاری از طرح های کار آفرینی عملی نشوند؛ بنابراین ابزار ها و پشتیبانی هایی باید صورت گیرد تا امید و انگیزه برای راه اندازی واحدهای اشتغال بخش خصوصی ، بخصوص درمیان جوانان افزایش یابد.


علیپور در ادامه خاطر نشان کرد : یکی از منابع مهم درآمدی شهرداری خارگ از محل کارخانه آسفالت می‌باشد که این کارخانه با توجه به عدم تعمیرات اساسی  نیازمند تعمیرات کلی می‌باشد که در همین راستا مقرر شد با مصوبه شورای اسلامی شهر نسبت به اخذ تسهیلات از منابع سازمان شهرداری ها اقدام لازم بعمل آید.


رییس شورای اسلامی شهر خارگ در پایان افزود : یکی از معضلاتی که شهروندان ما مدام آن را به اعضای شورای شهر گوشزد می کنند بحث حمل و نقل دریایی و بحث بار و خودروهای سکنه خارگ است که در این راستا رایزنی هایی انجام شد تا بتوان با اختصاص بودجه ای یک فروند لندینگ کرافت به ناوگان دریایی خارگ افزود.

کد خبر 58730

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار