جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
ارتباط مستقیم و چهره به چهره مسئولان با مردم بوشهر افزایش می‌یابد
بوشهر- سرپرست اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری بوشهر گفت: ارتباط مستقیم و چهره به چهره مسئولان با مردم استان بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن موسوی ظهر شنبه در نشست با مسئولان اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: مردم ولی‌نعمت ما هستند و همه مدیران و مسئولان موظف هستند، بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به جامعه ارائه کنند و هیچ گونه اهمال و کم‌کاری پذیرفتنی نیست.

وی اضافه کرد: پاسخگویی و دیدار چهره به چهره و بدون واسطه مسئولان با مردم، مورد تأکید استاندار قرار دارد و در ۱۸ ماه اخیر بیش از ۸۵ دوره ملاقات عمومی استاندار بوشهر با حضور بیش از هزار و ۲۰۰ نفر از شهروندان برقرار شده است.

موسوی از برپایی منظم ملاقات‌های عمومی خبر داد و تصریح کرد: از این هفته تمام سه‌شنبه‌های کاری، استاندار بوشهر پاسخگوی مطالبات مردمی به صورت مستقیم و چهره به چهره و بدون واسطه است.

سرپرست اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: استاندار هر ماه یک بار نیز با حضور در محل سامانه سامد، به طور مستقیم، پاسخگوی تلفنی مردم است.

موسوی اضافه کرد: همچنین فرمانداران ۱۰ شهرستان استان و مدیران کل اجرایی نیز روزهای سه‌شنبه هر هفته، ارتباط مستقیم و چهره به چهره با مردم دارند و استاندار نیز تأکید زیادی بر اجرای دقیق و منظم و کاربردی این ملاقات‌ها و دیدارهای مردمی دارد.

کد خبر 58732
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار