جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
۲۵ هکتار از تغییر کاربری‌های غیر مجاز در دشتستان قلع و قمع شد
بوشهر- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان گفت: ۲۵ هکتار از تغییر کاربری‌های غیر مجاز در دشتستان قلع و قمع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرسول صحراکار صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با حضور فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان، نماینده دادستان و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دشتستان قلع و قمع ۲۵ هکتار از تغییر کاربری‌های غیرمجاز در دشتستان در اراضی پشت کارخانه سیمان برازجان عملیاتی شد.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات و با عنایت به صدور احکام قطعی از سوی مقامات قضائی و به استناد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و همچنین به منظور جلوگیری از خردشدن اراضی کشاورزی و برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز، قلع و قمع در ۲۵ هکتار از اراضی زراعی جنوب کارخانه سیمان دشتستان انجام شد.

صحراکار با بیان اینکه هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی و ملی برای ساخت و ساز بدون اخذ مجوزهای قانونی ممنوع است ادامه داد: بی شک مشارکت و نظارت عمومی مردم شریف شهرستان، بهترین و مؤثرترین راه برای حفاظت از سرمایه‌های ملی و جلوگیری از به مخاطره انداختن امنیت غذایی جامعه است.

مدیر جهاد کشاورزی دشتستان افزود: از مردم دشتستان درخواست می‌کنیم در شناسایی و تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی در سطح شهرستان، مدیریت جهاد کشاورزی دشتستان را یاری کنند.

وی بیان کرد: سامانه تلفنی ۱۳۱ با هدف ارتباط مردمی برای اطلاع رسانی برای پیشگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی راه اندازی شده و آماده دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات مردمی در این خصوص است.

کد خبر 58751
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار