جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
تعویض شبکه‌های فرسوده آب در شبانکاره برای مدیریت آب ضروری است
بوشهر- امام جمعه شبانکاره گفت: برای مدیریت بحران آب، تعویض شبکه‌های فرسوده آبرسانی در دستور کار قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام محمد پردل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه کمبود و قطعی آب یکی از مشکلات اساسی کشور است، بیان کرد: در استان بوشهر به دلیل وجود گرمای زیاد دارای مشکل جدی‌تری هستیم و همه بخش‌های این استان درگیر این مسأله هستند.

امام جمعه شبانکاره ادامه داد: سال گذشته این مشکل نیز در استان بوشهر وجود داشت و شرایط به گونه‌ای بود که کار آبرسانی با تانکر انجام می‌شد.

وی تصریح کرد: همین آبرسانی با تانکر درست است نیاز مردم به آب آشامیدنی را تأمین می‌کرد اما در انجام فعالیت‌های روزانه و… مشکلات زیادی برای مردم ایجاد شده بود.

وی افزود: لذا از مسئولین به عنوان یک مطالبه جدی ساماندهی و مدیریت وضعیت آب را درخواست کردیم تا مدیریت و اهتمام بهتری صورت گیرد، این موضوع به صورت مطالبه در خطبه‌های نمازجمعه مطرح شد و خوشبختانه مسئولان پای کار آمدند.

حجت‌الاسلام پردل ادامه داد: برای ساماندهی وضعیت آب، تعویض شبکه‌های فرسوده آبرسانی در روستاها در حال انجام است و در شهر نیز همین رویه برقرار است.

وی گفت: امیدواریم با تعویض و ساماندهی شبکه‌های فرسوده آب، بتوان وضعیت آب را کنترل و مدیریت نمود تا در تابستان، مشکل آب شرب نیز رفع و ساماندهی شود.

کد خبر 58757
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار