دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
تاسیس بیمارستان برای شهرستان جم ضروری است
بوشهر- امام جمعه جم گفت: تاسیس بیمارستان برای شهرستان جم ضروری است و دانشگاه علوم پزشکی باید اقدامات لازم را در این زمینه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد محمدی عصر یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان جم اظهار داشت: همه مسئولان باید با تمام توان و ظرفیت برای خدمت به مردم تلاش کنند و در این راستا نیاز به تلاش جهادی است.

وی پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم را یک ضرورت دانست و ادامه داد: شهرستان جم از نظر ساختار اداری با کمبودهایی روبرو است که باید نمایندگی ادارات در این شهرستان مستقر شود.

امام جمعه جم خواستار توجه مدیران کل استان بوشهر به مطالبات مردم شهرستان جم شد و اضافه کرد: دانشگاه‌های شهرستان جم فضای آموزشی از نظر فیزیکی و تجهیزات کافی ندارند.

وی توسعه خدمات در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان را یک ضرورت دانست و افزود: بهداشت صنعت نفت استان بوشهر و شبکه بهداشت شهرستان جم خدمات گسترده‌ای ارائه می‌دهند که باید این خدمات افزایش یابد.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در شهرستان جم بیمارستان ندارد تصریح کرد: تأسیس بیمارستان برای شهرستان جم ضروری است و دانشگاه علوم پزشکی باید اقدامات لازم را در این زمینه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تأسیس بیمارستان برای تأمین نیازهای جمعیت ۸۰ هزار نفری شهرستان جم ضروری است گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر نگاه بهتری به شهرستان جم داشته باشد.

کد خبر 58777
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار