پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
طرح مبارزه با قاچاق کالا در استان بوشهر اجرا شد/ توقیف ۳۱ خودرو
بوشهر- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز اجرا شد که ضمن توقیف ۳۱ دستگاه خودرو، ۳۰۷ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی صبح سه‌شنبه در حاشیه اجرای این طرح اظهار داشت: مأموران انتظامی استان طرح برخورد با خودروهای شوتی و شناسایی محل های عبور قاچاقچیان را به مدت ۷۲ ساعت در استان اجرایی کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: مأموران انتظامی با انجام ایست و بازرسی های مقطعی و کنترل محورهای فرعی استان، ۳۱ دستگاه خودروی حامل قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح انواع کالا شامل ابزار آلات صنعتی، لوازم خانگی، کالای پزشکی، پوشاک و پارچه، لوازم جانبی موبایل و … کشف شد، بیان داشت: کارشناسان مربوطه ارزش کالای مکشوفه را ۳۰۷ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سردار سوسنی با اشاره به اینکه در این رابطه ۳۹ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند خاطر نشان کرد: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت های این فرماندهی بوده که با برنامه‌ریزی و طرح ریزی عملیاتی، در طول شبانه روز محورهای مواصلاتی به منظور برخورد و پیشگیری با قاچاق کالا مورد پایش و کنترل قرار می‌گیرد.

کد خبر 58822
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار