پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
زمینه توسعه فعالیت‌های تولیدی و صنعتی در گناوه فراهم می‌شود
گناوه- فرماندار گناوه گفت: ناحیه صنعتی شماره ۲ در شهرستان گناوه در راستای پیشبرد اهداف دولت در ایجاد اشتغال برای جوانان، جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی و تحقق شعار سال احداث خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری صبح سه‌شنبه در بازدید میدانی از چند منطقه برای احداث ناحیه صنعتی گفت: احداث ناحیه صنعتی شماره ۲ در شهرستان گناوه در راستای پیشبرد اهداف دولت در ایجاد اشتغال برای جوانان و جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و همچنین کمک به تحقق شعار سال مهار تورم و رشد تولید محقق خواهد شد.

فرماندار گناوه خاطر نشان کرد: برای احداث ناحیه صنعتی جدید در شهرستان گناوه، چند منطقه پیشنهاد و مکان‌یابی شده است که در صورت داشتن شرایط مناسب این پروژه در یکی از این مناطق اجرا و عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: در صورت مناسب بودن شرایط یکی از مناطق مورد نظر برای احداث این پروژه، اخذ استعلام‌ها از سازمان‌های مرتبط و دستگاه‌های خدمت رسان، در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد تا در صورت موافقت، نسبت به احداث ناحیه صنعتی جدید در شهرستان گناوه اقدام شود.

زمینه توسعه فعالیت‌های تولیدی و صنعتی در گناوه فراهم می‌شود

فرماندار گناوه با تاکید بر جذب سرمایه گذار خصوصی گفت: خوشبختانه با شروع کار دولت سرمایه‌گذاران متعددی در شهرستان گناوه حضور یافته‌اند که این موضوع اهمیت احداث ناحیه صنعتی جدید در این شهرستان را دوچندان می‌کند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر نیز ضمن ابراز امیدواری از پیشرفت شهرستان در حوزه صنعت گفت: با توجه به نیاز شهرستان گناوه به زیرساخت های استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی، راه‌اندازی ناحیه صنعتی شماره ۲ در دستور کار قرار گرفته است.

سید حسین حسینی افزود: برای پاسخ به تقاضای سرمایه گذاران در بخش‌های تولیدی، صنعتی، کارگاهی و صنفی، ایجاد این ناحیه صنعتی با مساحت مشخص و کارشناسی به نحوی که بتواند حداقل تا ۱۰ سال آتی پاسخگوی این تقاضاها باشد ضروری است.

کد خبر 58825
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار