پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
فعالیت‌های فرهنگی در کتابخانه‌های استان بوشهر تقویت شود
بوشهر- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: فعالیت‌های فرهنگی در کتابخانه‌های استان بوشهر تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم افروغ ظهر سه‌شنبه در نشست شورای اداری کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر با اشاره به جایگاه فرهنگ و نقش آن در تحقق تمدن، اظهار داشت: دشمن فرهنگ جامعه ما را هدف قرار داده به همین خاطر باید فرهنگ در اولویت کارها قرار گیرد.

وی اهمیت کار فرهنگی در کتابخانه ها را تشریح و بیان کرد: بخش عمده ای از فرهنگ، حوزه کتاب است و سالم‌ترین، اثرگذارترین و عمیق‌ترین کار فرهنگی در حوزه کتاب صورت می‌گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه فرهنگ بخش جدایی ناپذیر کتاب است، تأکید کرد: بر روی مسئله فرهنگ به اقتضای منطقه‌ای که حضور دارید تأمل و هر آنچه در توان دارید در این زمینه کار کنید که بتواند به جایگاه اصلی خود برگردد.

در این جلسه همچنین رؤسای ادارات کتابخانه های عمومی شهرستان‌های استان و کارشناسان ستادی علاوه بر طرح موضوعات مربوط به وضعیت کتابخانه های استان و برنامه‌های متنوع جهت توسعه کتابخوانی و ترویج آن، به بیان نکته نظرات خود پرداختند.

در پایان این جلسه از خانم زینب جعفری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بوشهر به عنوان شهرستان برتر در بین ادارات شهرستانی در تحقق شاخص‌های تعریف شده «افق ۱۴۰۱» با اهدا لوح تقدیر، تجلیل شد.

کد خبر 58831
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار