پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
احداث ۴۸۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی بوشهر
بوشهر- معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: ۴۸۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی استان بوشهر احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فخرایی ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تحقق برنامه‌های مشترک بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بهزیستی و کمیته امداد طرح‌های خوبی در استان بوشهر اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه در یک تفاهم‌نامه با مشارکت کمیته امداد، بسیج سازندگی و بنیاد مسکن ۲۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان ساخته می‌شود افزود: اکنون ساخت ۱۳۳ واحد مسکونی در شهرها و روستاهای استان بوشهر آغاز شده است.

فخرایی ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی دیگر با مشارکت کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در این طرح تاکنون ساخت ۲۶۵ واحد آن آغاز شده است که برای هر واحد ضمن پرداخت وام مسکن روستایی با سود پنج درصد بیش از ۶۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

ساخت ۱۸۰ واحد برای مددجویان بهزیستی

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان بوشهر اظهار داشت: در انعقاد تفاهم‌نامه بنیاد مسکن با سازمان بهزیستی در سطح کشور ۱۰ هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان این نهاد ساخته می‌شود که سهمیه استان بوشهر ساخت ۱۸۰ واحد مسکونی است.

وی با بیان اینکه در ساخت این واحدهای مسکونی ضمن پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی با سود ۵ درصد کمک بلاعوض تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای هر واحد پرداخت می‌شود، گفت: این واحدها در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان بوشهر در مدت یک سال ساخته می‌شود.

ساخت مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان بوشهر تفاهم‌نامه بعدی را ساخت مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) دانست و خاطر نشان کرد: در این تفاهم‌نامه در مجموع در سطح کشور ۵ هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاها ساخته می‌شود که سهمیه استان بوشهر ۳۰۰ مسکن است.

فخرایی پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی بانکی با سود ۵ درصد و ۱۰۰ میلیون تومانی کمک بلاعوض را از ویژگی این واحدهای مسکونی دانست و تصریح کرد: در ساخت این واحد مسکونی در مدت یک سال ۱۰ تن سیمان رایگان برای هر واحد به‌صورت رایگان تحویل می‌شود.

وی از آغاز ساخت این واحدهای مسکونی در شهرها و روستاهای استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: اکنون ساخت ۴۸۰ واحد مسکونی در شهرها و روستاهای استان ویژه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی آغاز شده است که در اجرا این طرح‌ها ۳۶ میلیارد تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

کد خبر 58835
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار