پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
فعالیت کانون‌های فرهنگی مساجد در تنگستان تقویت شود
بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، احیاگر نقش موثر و بی بدلیل مسجد در ترویج فرهنگ دینی و تربیت نیروی انسانی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی عصر سه شنبه در نشست با مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تنگستان گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند احیاگر نقش مؤثر و بی بدلیل مساجد در ترویج فرهنگ دینی، تربیت نیروی انسانی متعهد، مجرب و همچنین کادر سازی داشته باشند.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: باید با یک برنامه‌ریزی مناسب کوتاه مدت، میان مدت و یا دراز مدت و با رویکرد مردمی سازی فعالیت‌ها و فراهم آوردن زمینه مشارکت مردم در اجرای برنامه‌ها و همچنین با بهره‌برداری از ظرفیت‌های دولتی و با استفاده از محتوای مناسب و با کیفیت، گام‌های اساسی در تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب اسلامی و سپس توسعه همه جانبه برداشت.

مقام عالی دولت در تنگستان ضمن بیان اینکه فعالیت‌های کانون مساجد باید منتج به توانمند سازی ظرفیت‌های مردمی در حوزه‌های متفاوت دینی، تربیتی، فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و مهارتی شود، اظهار داشت: در حال حاضر ۶۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد تنگستان فعال هستند.

وی گفت: در سال گذشته ۴۰۰ میلیون تومان در راستای پشتیبانی از فعالیت‌های این کانون‌ها و تهیه سخت افزار و نرم افزار مورد نیازشان تخصیص داده شد و در سال ۱۴۰۲ نیز با توجه به اهمیت موضوع، حداقل ۳ برابر سال ۱۴۰۱ و معادل یک میلیارد و دویست میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستانی پیش بینی خواهیم کرد.

لطفی در نهایت از زحمات ارزشمند متولیان کانون‌های فرهنگی هنری در شهرستان تنگستان و استان بوشهر تقدیر و تجلیل کرد.

کد خبر 58844
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار