پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
فعالان صنایع دستی در جزیره خارگ حمایت می‌شوند
بوشهر- بخشدار ویژه خارگ از راه اندازی غرفه صنایع دستی در خارگ خبر داد و گفت: فعالان صنایع دستی در جزیره خارگ حمایت می‌شوند.

محمدرضا دشتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از آنجا که هنرمندان صنایع دستی جزیره خارگ در زمان حاضر برای فروش تولیدات با مشکلاتی مواجه هستند، که در این زمینه اقدامات مناسبی با همکاری و هم افزایی اداره بندر و دریانوردی خارگ و عملیات عمومی خارگ جهت حمایت از این صنعت صورت خواهد گرفت.

وی افزود: فراهم کردن شرایط فروش محصولات صنایع دستی با قیمت واقعی بهترین راهکار برای بهبود وضعیت معیشتی هنرمندان فعال در این عرصه بدون نیاز به سرمایه گذاری‌های هنگفت است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: غرفه صنایع دستی جزیره خارگ با هدف به تصویر کشیدن توانمندی هنرمندان و معرفی جلوه‌های مختلف آثار صنایع دستی جزیره در پایانه مسافربری مروارید و فرودگاه شهدای جزیره خارگ راه اندازی خواهد شد.

دشتی زاده در ادامه خاطرنشان کرد: پایانه مسافری مروارید از مبدا بوشهر و گناوه روزانه میزبان نزدیک به هزار مسافر است، همچنین فرودگاه خارگ با پنج پرواز از مبدا تهران، اصفهان، اهواز، شیراز و بوشهر در طی ایام هفته پذیرای مسافران بسیاری است، که راه‌اندازی غرفه صنایع دستی سهم بسزایی در معرفی آثار صنایع دستی این خطه خواهد داشت.

کد خبر 58847
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار