جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
مرکز تربیت معلم خورموج مجددا راه‌اندازی شود
بوشهر - نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مرکز تربیت معلم خورموج حتی با یک رشته دوباره راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین کرمی صبح شنبه در نشست با مسئولان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر را متعلق به کل استان می‌دانیم اگرچه در مرکز استان واقع شده است.

وی گفت: در این راستا اعلام می‌کنیم که در کنار سایر نمایندگان استان همواره از این دانشگاه حمایت ویژه خواهیم داشت و به نوبه خود این آمادگی را داریم که در پیگیری امورات دانشگاه کوشا باشیم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: پیشنهاد می‌کنم که تا قبل از توزیع اعتباراتی که تحت نظارت نمایندگان توزیع می‌شود، نشستی با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی داشته باشید تا از این محل اعتباری به دانشگاه فرهنگیان استان اختصاص یابد.

وی تصریح کرد: پیشنهاد دوم ما این است که نشستی نیز با حضور مسئولان دانشگاه فرهنگیان استان با وزیر آموزش و پرورش داشته باشیم که هماهنگی با وزیر را خود ما انجام خواهیم داد و از وی در زمینه هیأت علمی و … درخواست مساعدت ویژه خواهیم داشت.

کرمی خاطرنشان ساخت: از شما می‌خواهم که حال که نظر همه مسئولان بر تقویت دانشگاه فرهنگیان متمرکز است و مقام معظم رهبری نیز عنایت و تاکید ویژه به این دانشگاه دارند، مرکز تربیت معلم خورموج حتی با یک رشته دوباره راه اندازی شود.

وی تاکید کرد: در شهرستان دشتی برای این مهم شرایط مناسب است و حال که کشور با کمبود معلم مواجه است ضرورت دارد تا دوباره مراکز سابق تربیت معلم احیا شوند و الان فرصت مناسبی برای این امر است.

کد خبر 58952
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار