جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
دانشگاه فرهنگیان بوشهر در زمینه زیرساخت‌ها با کمبود روبرو است
بوشهر- مسئول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: دانشگاه فرهنگیان بوشهر در زمینه زیرساخت‌ها با کمبودهای فراوانی روبرو است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالجلیل حسینی صبح شنبه در نشست با نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس اظهار داشت: در حال حاضر در حوزه زیرساختی با مشکلات بسیاری در دانشگاه مواجه هستیم.

وی گفت: در حالی که تعداد دانشجویان ما حدود هزار و ۴۰۰ نفر است، زیرساخت پذیرش زیست بوم دانشگاه نصف این مقدار بوده و تنها شرایط را برای حضور دانشجویان مدیریت کرده ایم.

حسینی بیان داشت: این موضوع قطعاً مسائل آموزشی، فرهنگی و … را در دانشگاه دچار چالش می‌کند و این در حالی است که دانشگاه فرهنگیان زیست محور است و دانشگاه الزام به تأمین خوابگاه دارد و دانشجو باید در خوابگاه حضور شبانه روزی داشته باشد.

وی تصریح کرد: برای اینکه در یک افق ۱۰ ساله بتوانیم همه زیرساخت‌ها را در دانشگاه داشته باشیم نیازمند همکاری، پیگیری، حمایت و مشارکت همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی استان برای احداث دانشگاه جامع فرهنگیان استان بوشهر هستیم.

حسینی ابراز داشت: در این صورت قطعاً آینده استان خود در زمینه تأمین نیروی انسانی و حتی استان‌های همجوار را می‌توانیم تأمین کنیم و در این مسیر نیازمند همراهی شما نمایندگان مردم استان در مجلس هستیم و اینکه در کنار مسائل حوزه انتخابیه مسائل استانی را نیز پیگیر هستید قابل تقدیر است.

لزوم حل مشکلات دانشگاه فرهنگیان

معاون هماهنگی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: دانشگاه در حوزه زیرساختی و امکانات آموزشی دچار کمبودهایی است که امیدواریم مسئولان در این زمینه دانشگاه را یاری رسان باشند.

اکبر شیخیانی با تقدیر از همکاری و همراهی و همکاری با این دانشگاه در سطح ملی و استانی بیان داشت: امیدواریم که نماینده دشتی و تنگستان بتواند در حل مشکلات دانشگاه با پیگیری ویژه اعتباراتی را برای دانشگاه در راستای کاستن از کمبودهای دانشگاه در حوزه‌های مختلف جذب کند.

کد خبر 58953
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار