جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
فرهنگ الگوی مصرف آب در خانواده‌های بوشهری ترویج می‌شود
بوشهر- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: فرهنگ الگوی مصرف آب در خانواده‌های بوشهری ترویج می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی صبح شنبه در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اظهار داشت: آب یکی از نعمت‌های ارزشمند و مهم الهی است و همگان در صیانت از آن مسئول هستیم.

وی افزود: کانون پرورش فکری با توجه به فعالیت‌هایش می‌تواند در آموزش مدیریت مصرف به خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان به ایفای نقش بپردازد.

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بیان کرد: این تفاهم‌نامه با عنوان «خانواده، فرهنگ، مدیریت مصرف» امضا شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: با اجرایی شدن این تفاهم‌نامه مربیان کانون و کارشناسان شرکت آب و فاضلاب می‌توانند با هم افزایی فرهنگ الگوی مصرف را در میان خانواده‌ها و کودکان نهادینه کنند.

فرهنگ الگوی مصرف آب در خانواده‌های بوشهری ترویج می‌شود

سمیه رسولی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در این نشست اظهار کرد: پرسنل کانون از تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود و با اجرای برنامه‌های متنوع در زمینه فرهنگ صحیح مصرف آب در میان جامعه هدف خود خواهد پرداخت.

تفاهم نامه همکاری میان شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با عنوان «خانواده، فرهنگ، مدیریت مصرف» امضا شد.

کد خبر 58954
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار