جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
راه‌اندازی رشته‌های کارشناسی ارشد در دانشگاه فرهنگیان بوشهر
بوشهر- رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: دنبال راه‌اندازی رشته‌های کارشناسی ارشد در دانشگاه فرهنگیان بوشهر هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویشی صبح شنبه در نشست با نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس ضمن تشریح وضعیت دانشگاه و دستاوردهای سال گذشته تاکنون اظهار داشت: امروز دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نسبت به سایر دانشگاه‌های فرهنگیان کشور در ابعاد مختلف پیشرفت چشمگیر داشته و کسب رتبه نخست کشوری در اجرای مفاد رهنامه ۴۰ ماده‌ای دانشگاه فرهنگیان گواهی بر این مدعا است.

وی با اشاره به برخی کمبودهای دانشگاه در حوزه زیرساختی بیان داشت: در حوزه عمرانی نیز در سال گذشته بهسازی کف ساختمان اداری آموزشی پردیس بنت الهدی صدر بوشهر پس از ۳۳ سال در مدت کمتر از یک ماه صورت گرفت.

درویشی بیان داشت: طبقه سوم خوابگاه شهدای دانشجو پردیس علامه طباطبایی نیز به صورت کامل از کف ساختمان تا سقف آن به همراه نصب کمد دیواری جدید و تجهیزات کلاسی کلاس‌های درس پردیس بنت الهدی نیز نوسازی شد و تجهیزات سرمایشی آشپزخانه این پردیس و صنعتی شدن آشپزخانه آن نیز انجام شد.

وی تصریح کرد: پس از یکسال تلاش بی وقفه مجوز احداث ساختمان آموزشی پردیس علامه طباطبایی اخذ شد که در حال حاضر حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن محقق شده است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر خاطرنشان ساخت: در سال گذشته از میان برنامه‌های ملی دانشگاه فرهنگیان چهار برنامه آن در استان بوشهر به نحو احسن به گفته خود مدیران دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

وی متذکر شد: در حوزه علمی نیز سال گذشته حوزه پژوهش ما مقام چهارم کشوری را کسب کرد و در جشنواره برتر تدریس منطقه هفت دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر توانست مقام نخست را کسب کند.

درویشی تاکید کرد: وضعیت هیئت علمی دانشگاه ما در حال ارتقا است و به دنبال راه اندازی رشته ارشد در دانشگاه هستیم و امیدواریم با همکاری شما و رایزنی در سطح کشوری این مهم محقق شود.

کد خبر 58955
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار