جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
یاد و نام شهدا انسان‌ساز است
بوشهر- امام‌جمعه دیلم با بیان اینکه یاد و نام شهدا، انسان‌ساز است، گفت: آحاد جامعه مدیون شهدا هستند و زنده‌نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا بر همگان لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمود اسدی بعد از ظهر شنبه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان دیلم اظهار داشت: نهادینه شدن روحیه ایثار و شهادت به عنوان بخشی مهم در فرهنگ عمومی و از جمله در ساختار نظام آموزشی، کشور را در برابر انواع توطئه‌ها بیمه خواهد کرد.

امام‌جمعه دیلم افزود: یاد و نام شهدا، انسان‌ساز است و آحاد جامعه هر کدام به نوعی مدیون شهدا هستند و زنده‌نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا بر همگان لازم و ضروری است.

حجت الاسلام اسدی گفت: در حوزه کار فرهنگی دو عرصه مهم وجود دارد، یکی کار در حوزه اهل بیت (ع)، که در قالب هیئت‌های مذهبی و عمدتاً جوانان هستند به‌خوبی انجام می‌گیرد و دیگری عرصه شهدا، که این عرصه هم با توجه به قدرت جذبه بالای آن باید به بهترین نحو ممکن انجام گیرد.

وی با بیان این‌که ۸ سال دفاع مقدس درسی ماندگار برای تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است که در آن یکپارچگی و روحیه ایثار ملت ما را آسیب ناپذیر می‌کند، گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران صحنه‌هایی ماندگاری در تاریخ آفریدند و روحیه ایثار و شهادت آنها باید به فرهنگ عمومی در طول نسل‌ها تبدیل و به یادگار بماند.

کد خبر 58973
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار