جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
آرد مورد نیاز نانوایی‌های جزیره خارگ تامین شد
بوشهر- بخشدار ویژه خارگ از تأمین و انتقال آرد نانوایی‌ها با وجود شرایط سخت آب و هوایی خبر داد و گفت: آرد مورد نیاز نانوایی‌های جزیره خارگ تامین شده است.

محمدرضا دشتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی هفته گذشته به دلیل اخطاریه هواشناسی، اداره کل هواشناسی استان بوشهر ترددهای دریایی منتهی به جزیره خارگ کنسل شد.

وی افزود: با هم افزایی صورت گرفته لحظاتی پیش ۴۰۰ کیسه آرد برای تأمین نان وارد جزیره خارگ شد.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص جغرافیایی جزیره خارگ و نیاز مستمر به وجود آرد مصرفی برای طبخ نان مورد نیاز اهالی و شاغلین در شرکت‌های مستقر در جزیره و همچنین نظارت‌های مستمری که صورت می‌گیرد، انتظار می‌رود اداره کل جهاد کشاورزی استان بوشهر نگاه ویژه‌ای به تأمین آرد و تخصیص سهمیه برای شرایط بحرانی جزیره خارگ داشته باشد.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: نانوایی‌های مستقر در جزیره خارگ می‌بایست با قید فوریت دستورالعمل‌های ابلاغی در زمینه تخصیص آرد مصرفی نانوایی‌ها و همچنین ثبت نام در سامانه‌های مذکور را به عمل آورند.

بخشدار ویژه خارگ گفت: از هم افزایی و همگرایی، عملیات عمومی، اداره بندر و دریانوردی خارگ، شرکت پایانه‌ی نفتی خارگ و شرکت نفت فلات قاره که بیشترین سهم همکاری را در انتقال آرد به جزیره در این شرایط بحرانی داشتند کمال تشکر را داریم.

کد خبر 58976
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار