جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
دشمن در تلاش برای دیده نشدن دستاوردهای انقلاب است
بوشهر- امام جمعه موقت خورموج گفت: دشمن تلاش دارد مردم دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب را نبینند و در همین راستا هر روز در حال توطئه و دسیسه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مهدی طاهری صبح دوشنبه در همایش ایمان و امید در نگاه حضرت جواد الائمه (ع) که با حضور اقشار مختلف جامعه در مسجد جامع شهر خورموج برگزار شد، با بیان اینکه یکی از نشانه‌های ایمان به خدا امید است، اظهار داشت: ایمان و امید دو ابزاری بود که امام خمینی (ره) هر دو آن را داشتند.

امام جمعه موقت خورموج افزود: اگر ایمان و امید در جامعه‌ای نباشد آن جامعه ضعیف و فلج می‌شود و در برابر دشمنان نمی‌تواند کارایی لازم داشته باشد.

طاهری بیان کرد: یکی از اهداف دشمن تزریق روح ناامیدی و یاس در بین مردم است و تلاش دارد از پیشرفت و استقلال کشور جلوگیری کند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از برنامه‌های اصلی آمریکا تصویر سازی غلط از مردم در سطح جامعه است، تصریح کرد: علی رغم همه سختی‌ها و گرفتاری‌ها ولی این انقلاب با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد و به بن بست نمی‌رسد.

دشمن در تلاش برای دیده نشدن دستاوردهای انقلاب است

طاهری ادامه داد: در شرایط سخت تحریم‌ها کشور چه پیشرفت‌هایی داشت که این نشان از امید به وعده‌های الهی است.

امام جمعه موقت خورموج گفت: هر کس سوار بر کشتی انقلاب شد نجات پیدا می‌کند و اگر کسی پیاده شد خودشان ضرر می‌کند. وی اضافه کرد: دشمن تلاش دارد مردم دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب را نبینند و در همین راستا هر روز در حال توطئه و دسیسه است.

طاهری تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر دشمن با چه ابزارهایی تلاش داشتند مردم را ناامید و به لبه پرتگاه بکشاند ولی نقشه‌های شوم آنها نقش بر آب شد.

وی بیان کرد: این روزها خبرهای خوبی در حوزه‌های مختلف می‌بینیم و می‌شنویم و تعاملاتی که با کشورها می‌بینیم.

کد خبر 59014
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار