جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
توزیع ۵ میلیون لیتر مواد سوختی بین کشاورزان و روستاییان بوشهر
بوشهر- مدیر تعاون روستایی استان بوشهر از توزیع پنج میلیون و ۱۵۸ هزار لیتر مواد سوختی شامل گازوئیل، بنزین و نفت سفید توسط شبکه تعاونی‌های روستایی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین خلعتی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای خدمات‌رسانی به روستاییان و کشاورزان استان، در ۲ ماه گذشته حدود پنج میلیون و ۱۵۸ هزار لیتر انواع مواد سوختی شامل بنزین، گازوئیل، نفت سفید از طریق شرکت‌های تعاونی روستایی بین بهره‌بردان و تولیدکنندگان استان توزیع شده است.

وی بیان کرد: توزیع مواد سوختی بین روستاییان و کشاورزان یکی از مهم‌ترین وظایف و رسالت‌های شبکه تعاون روستایی بوده که با هدف حمایت از تولیدکننده روستایی، استقرار و توسعه روستاها و گسترش خدمات‌رسانی به روستاییان انجام می‌شود. که با تلاش و تعامل شرکت‌های تعاونی روستایی استان به‌طور مستمر در حال انجام است.

مدیر تعاون روستایی استان بوشهر ارزش مواد سوختی توزیع شده را بیش از ۶۲ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریال ذکر و تصریح کرد: از این میزان مواد سوختی، بنزین به مقدار ۲ میلیون و ۴۴۶ هزار لیتر، نفت گاز (گازوئیل) ۲ میلیون و ۶۹۸ هزار لیتر و نفت‌سفید ۱۴ هزار لیتر توزیع شده است.

خلعتی خاطر نشان کرد: شبکه تعاون روستایی استان بوشهر دارای ۱۲ عاملیت و فروشندگی‌های فعال مواد نفتی و ۶ جایگاه پمپ بنزین که سوخت مورد نیاز روستاییان و کشاورزان شامل نفت گاز، بنزین و نفت سفید را طی سال در سطح شهرستان‌های استان تأمین و توزیع می‌کنند.

کد خبر 59019
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار