جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
تحقق ۷۴ درصد تعهدات دور اول سفر رئیس جمهور به استان بوشهر
بوشهر- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از تحقق ۷۴ درصد تعهدات دور اول سفر رئیس جمهور به استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن پاپری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مجموع سال قبل اعتبارات عمرانی نسبت به سال ماقبل افزایش قابل توجهی یافت.

وی افزود: در مجموع در دور دوم سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به بوشهر افزون بر ۱۰ هزار میلیارد تومان از منابع اعتباری مختلف برای طرح‌های مختلف عمرانی مصوب و ابلاغ این اعتبارات آغاز شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر بیان کرد: در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان افزون بر ۱۰ هزار میلیارد تومان منابع اعتباری مصوب شد.

افزایش وصول مالیات

پاپری با مقایسه اعتبارات تملک دارایی سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ماقبل آن اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱ افزون بر ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای به استان بوشهر تزریق شد که نسبت به سال ماقبل آن ۳۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی درآمد مالیاتی وصول شده در سال قبل را ۱۲ هزار ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: امسال با افزایش ۹ درصدی ۱۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان لحاظ شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از تخصیص ۸۴ درصدی اعتبارات عمرانی در سال ۱۴۰۱ خبر داد و بیان کرد: تخصیص اعتبارات عمرانی در سال ۱۴۰۰ حدود ۴۰ درصد رقم خورد که در سال قبل به ۸۴ درصد رسید.

افزایش ۳۵ درصدی اعتبارات هزینه‌ای

پاپری از افزایش ۳۵ درصدی اعتبارات هزینه‌ای استان بوشهر در سال قبل خبر داد و خاطر نشان کرد: در سال گذشته بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و روستاها و مناطق عشایری استان بوشهر برای طرح‌های عمرانی و زیرساختی پرداخت شد.

وی تخصیص اعتبارات ملی و تزریق به پروژه‌های عمرانی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: از ۳ هزار و ۸۸۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی بیش از ۷۸ درصد آن به میزان ۲ هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان تخصیص یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به تحقق ۷۴ درصد تعهدات دور اول سفر رئیس جمهور به استان گفت: اعتبارات مصوبه دور اول سفر رئیس جمهور به استان بوشهر ۱۰۰ درصد تخصیص یافت.

کد خبر 59022
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار